Snart är sista helgen innan sommarlovet slut. Har hunnit med väldigt mycket denna helgen! Natten mellan torsdagen och fredagen så åkte familjen ut till sommarstugan och sov där. Det är verkligen alldeles underbart där ute, speciellt nu när allt står i blom. Det är så skönt att komma ut dit för när man är där kan man verkligen släppa allt och slappna av -vilket är/var väldigt behövligt för mig! Men dock så blev det bara en kort vistelse för på fredagen åkte vi till jönköping till kl.11 för jag och min lillasyster behövde fixa skor till skolavslutningen. Efter att vi hade hittat det så blev det att genast sätta sig i bilen igen för vid kl.15 skulle jag vara nere på stan och marschera (drilla). Efter det så blev det lugnt i några timmar innan det var dags för tonårsavslutning som vi hade ute på landet vid någons stuga. Påminde lite om vår sommarstuga. Det var kanske inte så likt utseendemässigt, men det var ungefär samma känsla som man hade. Det var alltså med andra ocd väldigt härligt där också :)
I lördags så var det sedan samling kl.9.00 på kulturskolan för då skulle vi marschera till studenterna. Vi kom hem ca. kl.13 så då fick jag några timmar ledigt igen innan vi skulle åka runt och fira olika studenter. Vi var på sex olika ställen. När jag kom hem från det så han jag inte mycket mer än att gå på toa innan jag skulle ner till en kompis födelsedagsfest! Jag kom hem ganska sent så jag sov bort ungefär halva dagen idag så jag har inte hunnit mycket mer än att plocka lite på rummet, ätit och fixat lite bilder till detta inlägget :) 
Nu ska jag alldeles strax ner till kyrkanoch förbereda inför studentfesten som är ikväll. Aningens hektiskt helg som ni kanske förstår, men nu så är det bara "vanlig" skoldag imorgon, liseberg på tisdag, ränneborgsdag  och avslutningsfest på onsdag, klassens dag på torsdag och marsch och skolavslutning på fredag! Ska bli så skönt och behövligt med sommarlov sen!! Dock så ska jag på scoutläger på lördag-onsdag fast det ska bara bli härligt och kul! Är endast lite smått orad av när jag ska hinna packa ;) Men, men det ska nog gå bra :)
 
Så här kommer tre foton från sommarstugan som jag han ta lite snabbt innan det bar av till jkpg och sen så kommer det bilder från tonårsavslutningen. Senare (förhoppningsvis ikväll eller imorgon) så kommer det lite bilder från födelsedagsfesten! 
Kramis kramis
 
 
 
Tonårsavslutning
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej